دکتر سوئدی به جرم ربودن یک زن، خوراندن مواد‌مخدر و تجاوز به او در استکهلم بازداشت شد.

حوادث خارجی

اين مرد در زيرزمين خانه‌اش مخفيگاهي با تمامي امكانات ساخته بود تا بتواند گروگان خود را براي سال‌ها در آنجا نگهداري كند. او يك هفته پس از آدم‌ربايي متوجه شد كه پليس در جست‌وجوي زن جوان گمشده است و از ترس اينكه لو برود و گرفتار شود، گروگان خود را رها كرد.

با شكايت زن جوان، تحقيقات پليس استكهلم براي شناسايي و دستگيري آدم‌رباي بي‌رحم شروع شد. زن جوان مدعي بود زماني كه درخانه‌اش حضور داشته هدف حمله آدم‌ربا قرار گرفته است. پس از آن آدم‌ربا با تهديد اسلحه او را مجبور كرده كه ماسكي به‌صورتش بزند تا شناخته نشود. سپس وي را به‌خودروي خود منتقل كرده و پس از چند ساعت رانندگي او را به زيرزمين خانه‌اي برده كه مانند يك زندان تجهيز شده و امكان فرار از آنجا وجود نداشت. زن جوان همچنين گفت كه دكتر آدم‌ربا در اين مدت به او مواد‌مخدر خورانده و بارها وي را مورد آزار و اذيت قرار داده است.

با اظهارات اين زن و راهنمايي‌هاي او، مأموران پليس توانستند مخفيگاه مرد آدم‌ربا را شناسايي كنند. آنها وقتي به زيرزمين خانه او رفتند، با زنداني روبه‌رو شدند كه به نظر مي‌رسيد از 5سال پيش ساخته شده بود. ديوارهاي بتني و درهاي اين زيرزمين به‌گونه‌اي ساخته شده بود كه فرار از آنجا را غيرممكن مي‌كرد. دكتر سوئدي پس از دستگيري به ربودن زن جوان و زنداني كردن او اعتراف كرد اما مدعي شد كه به وي تجاوز نكرده است. با اين حال پليس در حال تحقيق درباره اين فرضيه است كه آيا متهم افراد ديگري را هم در اسارتگاه زيرزميني خود زنداني كرده بود يا نه؟

کد خبر 321938

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha